Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 22 juli 2011

Såhär torkar man en bilbarnstol.

Bra med soligt väder (iallafall stundtals) så stolen torkar fort man har ju liksom ingen i reserv...

Men jovisst ja, det har vi ju. Men vart den finns i förrådet är en källa till förvirring.

Ser ni någon på bilden som är ute på äventyr?





I övrigt är balkongen som en grön oas nu.
Chiliplantor, tomatplantor, potatis och jordärtskocka i hinkar, gurkplantor, örter och lite bönor/ärtor av variera art bakom ryggen på fotografen.

Härligt!
Nu ska vi bara få till så vi inte är totalt slut när barnen somnat någon kväll så vi kan slå oss ner TILLSAMMANS därute med varsitt glas valfritt gott och något att mumsa på.

3 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Du får fixa min balkong nästa år!!!

Sv: Skönt att det finns dom som reagerar värre än mig. Å andra sidan slapp jag va med precis när det hände.
För mig är det dessutom ett sätt att bearbeta istället för att förvärra.

Hoppas dagen idag är bättre!!! <3

Sune...the girl sa...

Haha jag var tvungen att göra bilden större för att se att ditt barn FÖRSÖKTE smyga ;)

Svar: Klart jag har bh på mig haha

Skrotmamman sa...

Härligt med balkongen! Nästa sommar blir vår ÄNNU grönare. Men är nöjd eftersom det är första gången någonsin vi gör NÅGOT av balkongen ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig