Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 13 juli 2011

Strax över 2 timmar tog strax över 12 timmar!

Yes, jag gjorde det. Jag såg klart filmen, Harry Potter & Dödsrelikerna Del 1.
Filmen är strax över två timmar lång och den tog lite mer än 12 timmar att se klart.
Tack och lov för pausknappen.

Den var bra, filmen, men jag tror att en del av det snabba, spännande, försvann i och med de många, långa pauserna jag var tvungen att ta under dagen och kvällen.
Däremot tycker jag att skådespelarna spelar sämre och sämre för varje film. Jag undrar om det har med att den barnsliga spontaniteten hos dem när de började spela in filmsviten har tunnats ut alltefter de vuxit upp eller om de faktiskt börjat tröttna på sina roller vid den sjunde filminspelningen.

Daniel Radcliffe som spelar Harry Potter har mellan filminspelningarna ägnat sig åt teaterscenen och jag tycker mig märka detta i hans sätt att spela ibland.
Det ska dock bli spännande att se honom i kommande filmer såsom den övernaturliga thrillern The Black Woman som kommer under 2012 (premiär 10 februari 2012 i Storbritannien).

Är det någon av er som sett honom, eller någon av de andra två, i något annat än en Harry Potter-film?

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig