Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 12 juli 2011

Syskonhumor

På väg till en park plockade dottern som vanligt en och annan blomma. Sedan gick hon bredvid sin bror och visade honom sina fynd.
De hade omväxlande väldigt roligt alternativt inte så roligt beroende på vem som höll i blomman kan man säga.


Det var verkligen inte meningen men dottern blev väldigt matchad igår... Men snyggt var det tyckte jag. Hon passar ju så bra i rött! Synd att hon ofta vägrar några andra färger än rosa och lila.

Just det, jag glömde. Jag fick för första gången frågan om hon var en pojke eller flicka!
Måste jag säga att mamman som frågade mig hade ett barn som var, från topp till tå, klädd i dotterns favoritfärg?

1 kommentarer:

Erika Wilhelmsson sa...

Tyvärr blev ditt bud överbjudet i Auktionen om barntavlan. Gå gärna in och lägg ett nytt bud! Alla pengar går till cancerfonden:)

http://noonewantsforever.blogspot.com/2011/07/auktion-valfri-barntavla.html

Kram
Erika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig