Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 12 juli 2011

Vinnarskallen idag är jag.

I vanliga fall brukar det vara dottern som hela tiden säger att hon ska vinna eller vann hela dagarna.
Jag säger att jag ska gå till köket och hon utbrister: Jag vinner! och springer i förväg.
Eller som i förrgår när vi var på promenad hela familjen. Då kunde hon i ena sekunden inte gå och i nästa så drog hon iväg som hon hade eld i baken heeela vägen hem.
Så mycket för den gemensamma promenaden eftersom jag var tvungen att sätta efter henne.
När jag hann ikapp var såklart det första jag hörde ett glatt:
Jag vinde!

Men i dag är det jag som vunnit. Ett glatt mail i mailboxen på morgonen meddelade att jag vunnit ett presentkort på 350 kronor hos Evelita.
Jippi! Spännande det här ska bli. Haha

2 kommentarer:

Petra sa...

Haha - även jag som aldrig vinner nåt har vunnit två grejer inom loppet av några dagar bara... hm - är det färre som tävlar på sommaren kanske?

Grattis till vinsten!
Kram

Marie-Louise sa...

Grattis till vinsten :) Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig