Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 27 augusti 2011

Blir lite arg på vissa...

Varför sitter man med hunden bredvid sig på sätet i tunnelbanevagnen!!!



Hade god lust att fråga henne om hon tvättat hunden om tassarna och rumpan innan hon satte upp hunden på sätet.

Men feg som man är så satt man bara och kastade arga blickar. Som totalt gick hundägaren förbi såklart eftersom hon var helt i sin egen värld.

1 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Ja sådant där kan jag också bli tokig på, fast jag vågar heller aldrig säga till. Även barn som står upp på sätet för att kunna se ut blir jag arg på, ja om de står med skor på alltså. eller folk som sitter med fötterna uppe på sätet... Usch det finns mycket i t-banan att bli sur över :( Kram och trevlig kryssning

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig