Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 23 augusti 2011

En sista gång innan den stora förändringen.

Idag har jag och sonen tagit oss till Öppna Förskolan.
Det kändes lite som ett måste eftersom sonen börjar på dagis i morgon och vi därefter kommer kunna gå dit max 1-2 ggr per år skulle jag gissa. När dagis har stängt.

Det kändes väldigt nostalgiskt eftersom jag inte varit där sedan innan sommaren och så har jag spenderat mååånga dagar där de senaste 3 åren, sedan dottern föddes.

Träffade på några av de "gamla vanliga" föräldrarna, varav den ena nu var där med sitt nytillskott i familjen (den lilla sötnosan såg ut att bli lika söt som sim storebror minsann) och även en mamma som brukade gå där när jag gick dit med dottern.
Även hon hade sin nya lilla bebis med sig.

Så livet går vidare på Öppna Förskolan såklart.... Nostalgiskt som sagt.

Innan vi sedan gick hem för att hämta dottern så åkte vi för att köp de där regnkläderna som vi varit ute efter ett tag.
Hittade fina, i rätt storlek, på Lindex och upptäcker såklart
att rabattkupongen ligger kvar hemma.

30% är ju ändå 30% så jag hängde tillbaka kläderna och får åka tillbaka en annan dag.

Det ska ändå inte regna de närmsta dagarna är det sagt så...




0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig