Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 30 augusti 2011

Hur man barnsäkrar ett kök.

Inga problem alls att barnsäkra ett kök om man har lite gamla hederliga köksredskap.




Sopor, pant och återvinningspåse är väldigt intressant att pilla i och hämta allsköns saker ur om man är liten, klåfingrig eller bara allmänt sugen på något att tugga på.
(Här får man tänka "bläää, urk"...)

Förresten. Fy vad det regnar ute!
Tur att vi gick och handlade när vi gjorde det.

1 kommentarer:

Maria sa...

Halloj!

När det är dags för intervjun, så kommer de att fråga en 10 frågor (utav 100) och utav de 10 så måste man svara rätt på 7. Jag har börjat läsa på lite, och jag kan de flesta frågorna, men det jag har svårt för är tex hur många "säten" finns det i riksdagen osv. Men det ska nog gå bra. Jag har flera vänner som har blivit amerikanska medborgare, och de sa att provet var jätte lätt. :-)
Och så ska man kunna skriva och prata engelska någorlunda bra.

Här kan du kolla på frågorna:

www.uscis.gov/USCIS/Office%20of%20Citizenship/Citizenship%20Resource%20Center%20Site/Publications/100q.pdf

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig