Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 3 augusti 2011

När blev jag en sådan husfru då?


Vad gör jag då?Jo, hallonsylt!
Skogshallon från de hälsingska skärgårdsskogarna, syltsocker och så kokelikok.

Tänkte mig pannkakor till middag idag och så alldeles färsk, nygjord hallonsylt till det.
Ett "problem" dock, barnen är inte så förtjusta i sylt.

Tror ni det går att få dem att smaka nu när jag gjort den själv?


1 kommentarer:

LILITH - White Trash light sa...

Oj, det är nog första gången jag hört talas om barn som inte tycker om sylt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig