Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 20 augusti 2011

Var alla kalla timmar av väntan värt det?

Efter 4 timmar kom så en trevlig läkare in.
Ordentlig rengöring av såret och sen tryckte och pillade läkaren längst med såret. Ingen infektion och det var bra att det läckte ut blod, gammalt blod och sårvätska eftersom det var en sådan stor o djup operation.
Men jag ska inte ta ut stygnen förrän senare i veckan istället för på måndag.

Detta kan man väl tycka att även de på gårdagens akut hade kunnat göra men men.... vågar man inte, som ST-läkare, pilla och bestämma saker om andra sjukhus patienter så...

Nu känns det lite lugnare i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars, stackars dig!

Marie-Louise sa...

Ja men det var nog värt väntan ändå. Tur du inte hade fått någon infektion i såret och vad bra att det rengjordes och fixades nu. Nu vet du i alla fall, så slipper du vara orolig. Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig