Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 14 september 2011

Lavinfaran undanröjd!

Idag är det städdag hos oss.
Då maken städat så fint i film/ljudbokshyllan så kände jag mig manad att ta mig an ett annat "problemområde".
Skänken i hallen.

En "Före"-bild tänker jag inte bjuda på för det gick liksom inte att få med allt elände på en bild och en "Efter"-bild säger ju egentligen inte så mycket i samhanget så det får vara.
Sen råkar det ju faktiskt vara så också, att jag inte är riktigt färdig än.

Vad kan man då hitta på en skänk i hallen?

• Ungefär en 3000 olika hårpryttlar a la dotter.
• Ungefär lika många andra små saker (dotterns) som man tagit ifrån sonen och lagt på "ett oåtkomligt ställe".
• En uppsättning knä- huvud- och armbågsskydd (dotterns)
• En hög med biblioteksböcker (dotterns)
Osv osv....

Vem borde egentligen städa den där skänken?!

Ok, jag mörkar lite. Där fanns ju självklart en hel del andra skräpigheter, viktigheter och oförklarligheter som tillhörde mig och maken.





-Posted on the go

3 kommentarer:

Sune...the girl sa...

Åååh jag som ville ha en bild på eländet så jag vet att jag inte är den enda som har sånt lite överallt ;)

Svar: Japp, har du aldrig ätit en pizza med pommes på?! Herregud då har du missat nåt.

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Har du så rätt i, fickpengarna hade vi sparat ihop länge. :)

Kram

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Fikar gärna! :D

Någon dag som passar dej bättre? Tider?
Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig