Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 23 september 2011

Vad är det som händer på vår balkong?!

Lagom tills man har börjat strunta högaktningsfullt i allt som växer inte växer på balkongen så kliver man ut för att se om det är något mer som behöver rivas ner och slängas (hellre lite i taget än en massiv rensning vilket brukar resultera i säckvis med tungt som skall slängas på kompost eller i soprummet). Då och först då har tomatplantor, gurkplantor och bönstjälkar börjat spruta ut lite belöning efter sommarens omtanke.

Nu återstår att se om det finns skuggan av en chans till att allt detta (mycket mer än på fotona) hinner mogna färdigt. Gurkorna är Västerås-gurkor så de ska ju inte bli så stora så....







1 kommentarer:

Den sällsynta Skrotmamman - 14 mån mellan barnen sa...

I går planterade jag (ja, JAG) om våra blommor till ljung. Avancerat värre ;-) Riktigt stolt!I går planterade jag (ja, JAG) om våra blommor till ljung. Avancerat värre ;-) Riktigt stolt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig