Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 25 september 2011

Vad ska man med pengar till?

När man smiter iväg hela familjen, plus delar av makens släkt, till Tallinn över helgen så känns det ganska onödigt att ta med sig 100 estniska kroons när de gått över till Euro redan i januari....

Välkommen till omvärldsbevakningens underbara värld Martina. Välkommen tillbaka till världen utanför föräldraledigheten!

4 kommentarer:

Sune...the girl sa...

Haha, inte lätt när man inte hänger med i världen ;)

Svar: Vad gullig du är! Tack tack :) Försök få ihop 26 stycken så ligger jag etta sen :D

Sune...the girl sa...

Svar: Haha kanske inte. Skit i det då ;)

♥ Sojka ♥ sa...

Tack! :) Ja det har hon verkligen. :) Svårt att välja liksom. :)
Kram!

britta bloggar sa...

Haha, det är inte lätt när det är svårt! Nu har jag flyttat min blogg, hurra! Här är den nya: http://brittabloggar.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig