Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 29 oktober 2011

En facebookdag under Högskoleprovet.

  Högskoleprov – på Brännkyrka Gymnasium
Gilla Sluta gilla • • Tagga vänner • för 13 timmar sedan via mobil
        Martina: Tack allihopa! Första delen avklarad. Hjääääälp! ;-)
  Del 2 avklarad. Samma typ som del 1....jag började bakifrån. Tänker på *Bonussonen* som också gör detta nu :-) – på Brännkyrka Gymnasium
Gilla Sluta gilla • • Tagga vänner • för 10 timmar sedan via mobil
        •  Del 3 och lunch avklarad. Ord, läs, mek och en matig sallad. – på Brännkyrka Gymnasium
   Gilla Sluta gilla • • Tagga vänner • för 7 timmar sedan via mobil
  Del 4 avslutad. En förbaskad "matte"-del till! Gaaah! Men då vet jag iaf att de tar bort en av de delar där jag är sämst och hoppas på att det råkar bli den där jag fick allra sämst poäng.... – på Brännkyrka Gymnasium
  Gilla Sluta gilla • • Tagga vänner • för 6 timmar sedan via mobil


Färdig, tom, slut, stel, utmattad. Men sista L/O/M-delen hade iaf intressanta texter...
på Brännkyrka Gymnasium
  Gilla Sluta gilla • • Tagga vänner • för 5 timmar sedan via mobil

Detta är vad man behöver för att bära med sig "allt socker" man kan behöva under en dag med högskoleprov (ok, jag hade en 70 centiliters vattenflaska, pennor, sudd och linjal också)! ;-)



2 kommentarer:

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Är med i din tävling nu, länk ligger i tävlingsbloggen också.

De sista som ringde på här kom 21.20 (om det inte kommer fler) kan tycka det är lite sent att komma även fast det är lördag. De två sista som ringde på fick inget godis, vi sa bus men inget hände.

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Jag hade två mattedelar sist jag gjorde provet också. Tror dessutom att båda var riktigt illa tid. En innan lunch och en sista. Typ. Minnena känns såna i alla fall ;-)
Det gick nog bra!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig