Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 23 oktober 2011

Första veckan med Willvin Walkers

Första veckan kan nog sammanfattas med latmask. Eller snarare: Inte lust ta gå på promenad.
Det började bra men sedan gick det brant neråt skulle man också kunna säga....

Lördag 15/10: 10832
Söndag 16/10: 10322
Måndag 17/10: 8438
Tisdag: 17/10: 11433
Onsdag: 18/10: 9930
Torsdag: 19/10: 6185
Fredag: 20/10: 4559

Totalt 81699 steg vilket blir ett medel på 8814 steg per dag.
Inte alltför dåligt men om man ska satsa på 10000 steg per dag så är det inte speciellt bra jobbat.

Bortförklaringarna då? Jo, alla de steg man tar hemma eller som förra helgen på mässan, de kommer liksom inte med på stegräknaren eftersom man måste gå i 10 sekunder för att räknaren ska börja räkna (den räknar då med de steg man tog under de 10 sekunderna) så att ta några steg och sedan stanna, sedan några steg till osv...det kommer liksom inte med. Slut på bortförklaringar.

Äsch skärpning är det som gäller.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är så glad att jag inte är med i någon sån utmaning just nu. Och att jag har tappat bort min stegräknare. Det är inte alltför många steg mellan hemmet, bilen, garaget, kontoret och min stol. Och att gå ut och gå i den här kylan lockar inte alls.. ;)
Jag får nog vara glad om jag kommer upp i 4-5 000 steg/dag. Så för mig gör du ett bra jobb.. ;)

Linda w L2K sa...

Medelsvensson gör 7000-8000 steg varje dag så jag tycker ändå det är bra jobbat!!!

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Vilken tokig stegräknare som inte räknar alla stegen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig