Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 7 december 2011

Kanske en julklapp till min son.

Sonen har ju sin älskade "appa", en sliten Monchichi som gärna följer med överallt och alltid ska ligga i sängen på natten. Sedan har jag märkt en viss förtjusning i andra djur.
Han gillar att härma om man gör ett djurljud och pekar på elefanter och hundar t.ex och vill uppmärksamma att han ser dessa fantastiska djur.

Jag har funderat på något med djurtema till sonen i julklapp men jag vill liksom inte utöka det enorma bestånd av gosedjur som finns här hemma.
De verkar förresten på något magiskt sätt föröka sig själva känns det som!

Jag läste att Playmobil lagom till julen kommer ut med en ny variant av deras "bärbara leksaker", Noaks Ark.
Den har ett praktiskt handtag på taket så att man lätt kan ta med sig båten och alla djur om man ska leka någon annanstans, kanske inte bara hemma utan hos t.ex farmor.
De färgglada djuren skulle säkert falla sonen i smaken....men jag tror inte han kommer få ha detta i fred i såfall....Dottern hade nämligen en liknande leksak när vi bodde i USA och från den var det bara några få djur som fick följa med hem till Sverige igen.

Den verkar inte finnas hos t.ex Lekmer än men jag kan tänka mig att den dyker upp där för jag har sett att de har väldigt mycket från just Playmobil, jag får hålla utkik.

1 kommentarer:

Ötjejen sa...

Håll utkik på Bamba.se, de har massor av Playmobil!!! Kramar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig