Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 10 december 2011

Vi är och swimmar!

Vad heter simma på engelska mamma?
Dottern går omkring och trot att hon kan prata engelska. Hon kan hålla långa konversationer i "telefonen" på engelska och man kan inte annat än undra vad det är hon säger. Men det är hennes lek så...

Idag ska familjen iväg och bada i simhallen. Det var länge sedan, minst sagt.
Faktum är att sonen aldrig varit och simmat i simhall alls. Så det blir kul att se hur han reagerar.
Lite risky känns det också angående det här med klor. Tål hans lilla kropp kloret eller kommer han bli alldeles kliig eller torr efteråt?

Männen i makens familj har en förmåga att ha känslig hud om man säger så.


 

1 kommentarer:

Maria sa...

Kul! Jag minns att jag också trodde jag kunde engelska när jag var liten. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig