Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 8 januari 2012

Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla......

........ bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla......

Mina öron typ blöder....
Trotsålder (med diverse arga tjut) och åldern när man babblar sönder sina föräldrars öron verkar gå hand i hand. Om det ändå var något vettigt som kom ut ur den där söta lilla munnen.
Någon form av sammanhang i "berättelserna" vore roligt och upplyftande då och då.

Visst pratar hon/vi om mycket intressant också, men då är det en aning lättare att svara henne när hon helt plötsligt stället en fråga eller så...

Som nu innan hon skulle sova och vi satt och pratade om ditten och datten (hon, jag och maken) och maken berättade att han skulle hämta dem på dagis i morgon och vad de skulle göra därefter.
Plötsligt kläcker hon ur sig:
Och du får jaga katter hela dagen pappa.
Hmmm, vi hänger inte riktigt med i en 3,5-årings tankevurpor känner jag.


1 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Hahaha, jag känner igen det där! Ibland är det sååå skönt när dottern lagt sig för det är så lugnt och tyst. Hon kan snacka en hel dag och snacka om helt galna saker...fattar nada ibland! Skönt att man inte är ensam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig