Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 21 januari 2012

"Djurbarn" efterlyses.

Dottern hade en väldigt ledsen stund här för en stund sedan. Hon insåg nämligen att man inte kunde gå till närmaste djuraffär och gosa med "djurbarn".
Vi försökte förklara hur man köper valpar och kattungar och så vidare men hon vägrade höra på och tyckte att vi skulle bege oss till närmaste djuraffär....NU!

Så jag slängde ut en efterlysning på Facebook så vi får se vad det ger.
Nej, vi är inte ute efter att skaffa oss ett husdjur. De vilddjur vi har här hemma räcker för ett tag
framöver.

3 kommentarer:

Andreas sa...

Men lillan då...det är säker sången om "vad tar ni för valpen i fönstret" som förstör och vilseleder barnen ; )

Känns rätt tryggt att det inte funkar i Sverige som det gör i många andra länder, där man kan gå in och köpa just valpar och liknande. Snacka om att det är som bäddat för väldigt dåliga impulsköp : (

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Men... vad ska jag säga? TACK! Blir sååå glad av att få veta att andra kan bli inspirerade och motiverade av det jag gör. Det gör min dag!

Kram!

Milliez - blivande fyrbarnsmamma sa...

Har aldrig haft sena ultraljud men detta var ett undantag då mitt socker legat väldigt högt..

Men åh vilken grej, att se liten i magen blinka.. trodde jag inte ens man kunde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig