Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 26 januari 2012

Har inte mycket vettigt att säga.

Gårdagens födelsedag kom och gick och spenderades med huvudvärk på jobbet.
När jag sedan kom hem så hade dottern somnat....Vi som planerat att mysa tillsammans och kanske köpa tårta men tji fick jag/vi.

Istället frågde hon mig, när hon vaknar till strax innan kl. 6 i morse, om jag fortfarande fyller år.
Det var igår, svarade jag, men jag lovade också att fylla år lite mer någon dag i helgen.

Köp tårta då mamma. Man måste äta tårta på födelsedagen!


Ja, det tycker väl jag med egentligen så vi får se till att ordna till lite tårta till helgen.

Apropå helg så har vi på jobbet idag varit flera stycken som uttalat en viss förvirring över vilken dag det är.
Fredagsstämning på eftermiddagsfikan kan göra sådant med en faktiskt.
Men en dag kvar på arbetsveckan är det ju, då hoppas jag på fredagsstämning hela dagen!


1 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Grattis i efterskott. Klart du måste få tårta i helgen :) Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig