Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 8 januari 2012

Möjligt yrkesval: Datatekniker



Om ens lillebror pillar bort alla tangenterna på den uttjänta datorn som man fått att leka med. Då börjar man kanske undra lite över hur det ser ut där i datorn. Ställer man då den frågan till sin pappa så kan det gå som bildserien ovan visar.
De var mycket engagerade alla tre och den lilla fläkten som de hittade lovade pappa att de skulle göra något roligt med en annan dag.

Att det sedan visade sig att dottern skurit sig och fick sätta plåster på ena lillfingret. Det sågs nog bara som en bonus för lilla madam.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig