Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 27 februari 2012

Helgens bloggmingel!

Jag tog en liten bloggpaus, en liiiiten, under söndagen eftersom jag var så väldans trött.
Tror inte att det var på grund utav alkohol och sen kväll i lördags utan mer för att det tar på krafterna att första ta hand om sjuka barn och sedan resa till Göteborg och gå på mingel och resa tillbaka igen inom 24 timmar....

Det var iallafall roligt att få komma till Göteborg och träffa alla tjejerna vars bloggar man läser då och då.
Vi minglade, titta på kläder från Me&I, Blingo och MyKiddo, åt och drack, lekte lekar och snackade en hel del.


Vill ni se en aning finare bilder och lära känna de andra som var på Bloggmingel Göteborg rekommenderar jag att kika runt i nedanstående bloggar: Undersköna och härliga Linda (som jag nu tycker ska packa ner familjen och flytta till Stockholm omedelbums, Nora, Madelein, Annelie, Mikaela, Lisa-Marie, Moa, Desiree , Sarina, Zara, Ann-Sofie, Mira, Julia, Alexandra, Sara (som ordnade det hela), Johanna, Veronika, Donken från DonkenDesigns, Emelie m.fl.
(de av er som jag missat som var där, hör av er så tar jag med er också såklart)

Tackar min svåger och hans underbara blivande fru för deras gästvänlighet och för att de skjutsade mig hit och dit! Kände mig bortskämd!

6 kommentarer:

Petra sa...

Så fina ni var!!
Åhh ser ut som ni hade de kul?
Mkt folk?
Egen organiserat eller ?
Kramar

Yohanna i Las Palmas sa...

Ja jag såg att ni hade varit ute på galej.
Kul såg ni ut att ha det också.
Kalas!

Hälsningar
Yohanna

emelie-mamma till elliott och leila sa...

jätteskoj o träffas ju =)

britta bloggar sa...

Härligt, det ser roligt ut!

♥ Sojka ♥ sa...

Härliga bilder! ;)
KRAM!

Marie-Louise sa...

Åh det såg ut som ni hade en bra kväll :) Kram vännen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig