Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 15 februari 2012

Ibland behövs det små pauser.

Vad gör man då? För att vara lite social med sina kollegor?
Jo, man kan komma in och sätta sig i mitt rum och så spelar vi ett par ord på Wordfeud med varandra.
Glädjas (alternativt retas) åt varandras poäng och sedan är det dags att jobba igen.

Micropaus, at its best!



2 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Härligt :) Mikropauser behöver vi allihopa :) och kan man då roa sig tillsammans så blir det ännu bättre. Kram

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Härligt!! Jag tror jag börjar jobba där du jobbar :)

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig