Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 13 mars 2012

Hoppas på en något mindre stressig dag idag.

Igår var det som om arbetsuppgifterna liksom översköljde mig men egentligen hade jag ganska bra med koll på allt och en himla tur att det inte kom in en massa nya ärenden också.

Morgonen började med att det såg ut att bli en ganska lugn dag så jag tänkte att jag skulle påbörja lite av den kursadministration som jag fått på mitt bord, kul att lära sig/klura ut något nytt. Mitt som jag satt där så kom chefen in och berättade att vi inte hade datorer till kursen så jag fick börja kolla de kursdatorer som finns i huset och de var såklart bokade PÅ ALLA KURSDATUM! Suck!

Istället var jag tvungen att snabbt bli färdig med all kursadministration och sedan kontakta alla deltagarna för att se vilka som möjligen hade laptopar att ta med sig...Åtminstone hälften av deltagarna behöver ta med sig dator för att det ska funka...
Det ser ljust ut....tror jag....men det är lite stressigt eftersom första kursdatumet är nästa veckan och det eventuellt behövs beställas hem några.

Som om inte detta vore nog så har jag två andra stora projekt på gång som det känns som om de borde bli färdiga NU men det vet ju alla inblandade att det INTE kommer gå och att det får ta lite tid men samtidigt så vill jag ju att det ska komma igång och börja rulla på....

Nåja, bla, bla, bla, bla...jätteintressant för alla utom dig..haha

Kvällen med barnen blev iallafall ganska lugn. Det var bara just när maken ringde från ännu en tjänsteresa som de passade på att försöka slå ihjäl varandra.
Annars var det lugnt och dottern somnade på två röda när jag höll hennes hand medans sonen behövde lite extra gos och somnade i min famn i soffan.
Sen sitter man där med honom i famnen och bara myyyyser.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig