Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 22 april 2012

Får jag be er om en sak? (eller två)

Jag är nominerad i omröstningarna som sker inför årets Mammablogg-Gala.
Ofantlig skulle min glädje vara om du kunde kika lite på kategorierna och rösta på mig i de kategorier du tycker passar.
Du hittar mig ganska långt ner på listan, "www.ytterligare.blogspot.com" står det.

När jag nu ändå ber er rösta så skulle det även glädja mig om en liten röst kunde läggas på min vän Sandra i tävlingen om Bloggbussen. Det skulle vara så härligt om hon och hennes ena dotter kunde få chansen att åka på världens resa tillsammans!
Hennes blogg heter "Ett liv vid havet" och det är även den man röstar på via denna länk:
http://bloggbussen.bloggportalen.se/toplist

Tack på förhand!!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig