Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 22 april 2012

Träningsvärk?!

Jag har gått hela dagen och funderat på varför i hela fridens namn jag har träningsvärk på baksidan av låren och ont i svanken.

Så plötsligt slog det mig alldeles nyss.
Jag hjälpte dottern att städa hennes kaosartat röriga rum igår. Genom att sitta på huk och resa mig och sjunka ner igen ett otal gånger för att plocka upp allt dottern och sonen vräkt ut över golvet.

Ska jag se detta som något bra? Vardagsmotion.
Eller ska jag egentligen hålla tyst om detta och skämmas lite över att jag får träningsvärk över en sådan sak?
Dags att hitta tillbaka till gymmet igen tror jag minsann!


- On the go.

4 kommentarer:

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Hihi ja visst är det en fin nyckelpiga! :D

Maria sa...

Sv: Kommer att resa med mitt (framtida) amerikanska pass, efterssom mitt svenska har gått ut. Ska förnya det när jag är i Sverige. :)

Jag har röstat på din blogg föresten. :)

Marie-Louise sa...

Ja ibland undrar man verkligen varför man har så ont, så kommer man på att man gjort något "vardagligt" ;) Kram

camilla sa...

Gud den motionen känner jag igen :P

Tack för dom värmande orden..

kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig