Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 24 april 2012

Usch.

Det blev inte många timmars sömn i natt.
Tiden drog iväg igår så klockan var över tolv innan jag gick och lade mig och somnade snabbt.
Men sen.....så var det en viss lite herre som inte kunde sova.

Han skulle upp ur spjälsängen och sedan ner i den igen och så upp osv...osv...osv...
Jag tror klockan var halv 5 innan han somnade om i min famn och sov vidare.
Inte så effektivt när min klocka ringer 5.45.

Idag skall jag till juristen för att påbörja mammas bouppteckning.
Papper ska skrivas, fonder skall säljas, skatt skall betalas, ja allt sådant som behövs för att avsluta en människas liv. Det tar ju liksom inte slut iom döden direkt.
Men vi har koll känns det som.
Jag och min systers man satt och gick igenom alla papper igen igår och beslutade vem som gör vad så det enda som spökar är väl egentligen det arvsskifte efter min ena moster som inte var 100% klart då den sista deklarationen dök upp med en mysig liten kvarskatt på....

Nåja, allt löser sig i sinom tid. Jag har inte bråttom.

2 kommentarer:

En Mölnbobos Liv sa...

Hade vi inte spelat rumble så hade du kanske kommit i säng tidigare. Hoppas du orkar med dagen i alla fall. Kram

Linda aka Javamorsan sa...

Jobbigt utan sömn :( Men ta det lugnt allt hinns med i sinom tid vännen.

Massa Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig