Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 26 april 2012

Utan röst i två dagar, försmäktar jag på denna ö.

Inte ett ljud har jag sagt idag på jobbet! Jag har verkligen vilat min röst efter att den i princip försvann igår och knappt existerade alls i morse.
Det har verkligen varit sjukt jobbigt att hålla tyst. Jag gillar att prata!
Vilka kommentarer man kommer på när alla sitter och fikar på jobbet till exempel....Man kan ju inte gärna skriva ner dem och skicka runt blocket för då har ju redan sekunden då den kommentaren hade varit rolig att fälla, försvunnit för länge sedan. Suck!

Det var mycket "...eller vad säger du Martina?" och "...hur skulle du gjort Martina?" eller "....kan du berätta hur man gör Martina?" idag. Retstickorna (aka kollegorna) hade roligt på min bekostnad kan man lugnt säga. Men jag tyckte det var rätt roligt jag med så det bjuder jag på.

Jag hoppas verkligen att jag fått tillbaka lite av rösten i morgon eftermiddag/kväll för då skall jag och kollegorna ut och fira av två av de konsulter som jobbat hos oss i nästan ett år.
Lite öl, lite middag, lite bowling och kanske lite mer alkohol är vad som väntar.
Det är ett så roligt gäng så jag ser verkligen fram emot morgondagen.

Förresten, visst luktade det lite väl mycket daggmask ute i morse....VÅR!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig