Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 1 juni 2012

Arga lappars hus. Del 2

Ni kunde igår läsa om min irritation över slarviga (arroganta) personer på min arbetsplats.
Då var jag bara grinig.
Idag vill jag visa något som fått mig att fnissa vid ett par tillfällen och senast fick mig att brista ut i skratt och hoppas att ingen hörde mig där jag befann mig.

Jag ränner runt en del i huset där jag jobbar och ibland kallar nöden så man får besöka närmaste toalett. Några gånger har jag besökt just denna toalett och sett "Lapp nr 1"......en annan gång satt även "Lapp nr 2" där och för några dagar sedan fick jag syn på "Lapp nr 3".  Då började jag fundera på vad det är för person (personer?) som uppenbarligen fortfarande inte förstår piken.....

Och så i går får jag syn på den nyaste tillskottet av pikar, "Lapp nr 4" och det brister för mig. Vad blir nästa grej för att komma till rätta med det "skitiga" problem som de verkar ha med den toaletten?

Jag funderar på att sluta besöka denna toalett.....
Jag vill nämligen inte vara den som känner behov av att sätta upp nästa lapp....

7 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Hahahaha!!! Nackdelen med stor arbetsplats kan jag tänka mig....

♥ Sojka ♥ sa...

Oj hahahaha... :) Snacka om trög person som inte fattar! hahaha...

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag tycker såna lappar är roliga, så länge jag slipper göra rent efter någon annan vill säga.

Det värsta som hänt på en arbetsplats där jag jobbar var när en kollega gick in på en toalett och kommer ut helt förstörd, då låg det en bajskorv på golvet (obs, vi jobbade inte på ett dagis)

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag tycker såna lappar är roliga, så länge jag slipper göra rent efter någon annan vill säga.

Det värsta som hänt på en arbetsplats där jag jobbar var när en kollega gick in på en toalett och kommer ut helt förstörd, då låg det en bajskorv på golvet (obs, vi jobbade inte på ett dagis)

carola sa...

hahah;)
När jag jobbade på Sj behövdes såna lappar och instruktioner hur man diskade sin kopp:)

Trevlig lördag kväll

En pojkmammas vardag - Livet på torpet sa...

Haha! Att jag inte tänkte på att lappa sådär när jag jobbade som städerska ;)

Amanda sa...

Haha...men hjälp! Det där kan väl INGEN missa?? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig