Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 30 juli 2012

Överflöd




Nu är det ju så att mina barn och framförallt min dotter har ett alldeles för stort överflöd av kläder. Det svämmar över i hennes garderob och det ska nästan bli skönt att flytta bara därför så man kan rensa ut ordentligt och faktiskt lägga de större kläderna någon annanstans.
Jodå, det finns både nästa storlek och storleken efter det som redan väntar där i garderoben. Inte alls som kan behövas i respektive storlek men ändå en del.

Sedan ska vi inte tala om alla de kläder som vi fortfarande har kvar, som är för små för barnen.
Funderar på att ha en "hemma-loppis". Bjuda hem alla vänner (som har barn/kommer få barn i lämplig ålder så att de kan köpa plagg för 10:- stycket eller så.

Vissa kläder har man visserligen lite mer "känslomässiga" band till så en kartong med urvuxna kläder från båda kommer det nog finnas kvar när de blir stora. Kläder som de själva kommer välja ut det de vill att deras barn skall bära kanske.
Jag har själv bara en t-shirt med blåbärstryck kvar från när jag var liten och jag blir liksom extra glad när jag ser barnen bära den. Den är hel och fin trots ca 33 år på nacken.

Kanske inte så här mycket men....nästan.....

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig