Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 27 juli 2012

Vad ska man blogga om idag då?

Jag har inte gjort något roligt med barnen.
Jag har inte shoppat något.
Jag har inte ätit något speciellt till lunch.
Jag har definitivt inte gjort något spektakulärt på jobbet.
Jag är på ett lagom bra humör.

Men snart....då har jag semester igen!

Jag kan passa på att tipsa om Missing People Sweden, det kan jag faktiskt göra!
Följ dem på Facebook och/eller Twitter och hjälp till att sprida deras efterlysningar. Tillsammans kan vi dra vårt strå till stacken för att hjälpa oroliga anhöriga och vänner till personer, i alla åldrar, att komma hem igen.
Denna ideella förening hjälper till genom att sprida efterlysningar, dra igång otroliga skallgångskedjor (även efter att polisen gett upp eller på andra platser där polisen inte letar/letat än), dykningar och spårhundssökningar. Allt med en ständig kontakt med polis och anhöriga.

Man kan om man vill stötta dem ekonomiskt på olika sätt, det är trots allt en ideell förening.

3 kommentarer:

Sune...the girl sa...

Tack för tipset!

Svar: Japp det gör vi, har ni inga såna möjligheter i Sthlm? Näe klart dom kanske inte har möjlighet att stanna i en minut, det tar lite tid det där.

Anna sa...

Åååå det lät gött!
Själv har jag snart slut på min semester....det har gått alldeles för fort :P Man skulle vilja vara ledig längre...:)
Hoppas att du får en riktigt bra semester sen!
Kramar!

Sune...the girl sa...

Svar: Jo jag vet för jag hade ett sånt 3-dagarskort :D vi har busskort här också. Kort för 30 dagar inom stan kostar 395 kr. Men jag åker så sällan buss numera så det är onödigt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig