Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 4 augusti 2012

En onsdag på Eckerö

Dagen då vi for iväg till Eckerö och släppte lös barn (och oss vuxna) på Leklandet.
En idrottshall som de på sommaren förändrar till en enorm lokal med en massa uppblåsta "leksaksborgar".

Det fanns "borgar" för minipirater (0-5 år) och mer avancerade saker som nästan skulle passa i ett Wipeout-program. Givetvis släppte vi inte in barnen i dem och lika givet var att dottern blev väldigt nyfiken på dem.

I början stod vi vuxna mest bredvid och tittade när barnen hoppade och studsade och sprang runt men sedan kastade vi oss också in i leken.
Helt slut blev jag och fick lite ont i en tå eftersom dottern landade på den när vi for omkull och rullade runt i den ena luftborgen. Äsch, så länge skadorna är på mig och inte på barnen så bjuder jag på det eftersom de hade så himla roligt.

Jag kom inte ens ihåg att ta kort men om ni vill se foton därifrån så kan jag tipsa om Tjejmorsans inlägg från när hon var där tidigare i sommar.


0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig