Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 29 augusti 2012

Ett litet fånigt kärleksinlägg.




I övrigt har jag inget att tillägga....


(Jo, jag vill tillägga att jag är sååå tacksam för att maken kunde lämna barnen i morse, så jag kunde gå på mötet som erbjuder frukost, på jobbet.
Jag är dock inte så tacksam mot mig själv som då valde att inte äta något alls hemma.... Status nu är att jag är SKITHUNGRIG och mötet börjar om en halvtimme...)

2 kommentarer:

Nett sa...

Mys... :) Tacksamt att mannen kunde lämna barnen!

Veiken sa...

Underbar bild....... Man vill stryka honom över kinden :)
Roligt att du hittade in till mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig