Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 10 september 2012

Men vad var det här för morgon då?


Vilken underbar morgon hittills!

Glada barn, hann pussa maken innan han gick, nyduschad och fräsch (jag alltså, maken hann jag inte sniffa på haha).

Det är bara synd att jag har ont i både kroppen och knoppen men det för liksom inget.
Att ha TVÅ glada, pigga barn som gör som man säger och skrattar (inte åt det jag säger alltså) när de sätter på sig skorna och vi går mot dagis.

Det ger mig energi!




1 kommentarer:

Susan sa...

Vilken HÄRLIG morgon=)

Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig