Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 5 oktober 2012

Näste man till rakning.

Han verkade må bra och var en glad liten kille när jag hämtade sonen på dagis idag. Inom två timmar hade han börjat bli rejält varm och såg så hängig ut.
När maken kom hem blev han glad och började klättra lite på honom men den lilla energin, som glädjen över att se pappa gav honom, rann ur honom ganska fort.

Eftersom varken jag eller maken är särskilt friska så beslutade vi oss för att sätta barnen i varsin vagn och knalla iväg till centrum för att handla hem lite smått och gott inklusive hämtmat.

Sonen satt tyst i vagnen hela vägen dit och började nicka till medans vi väntade på hämtmaten. Halvvägs hem så hade han somnat och vaknade bara till så pass att han orkade be om en flaska mjölk när jag hade lagt honom i hans säng och började krångla av honom alla kläderna.
Efter halva flaskan så somnade han utan middag och över en timme innan han brukar somna.
Stackars liten, det är alltså hans tur nu att ha hög feber i 2 dagar. Ja, för jag hoppas att det inte blir mer än vad dottern hade. Hon mådde trots allt ganska bra idag.

Det blir en riktigt lugn helg hos oss vad det verkar. Det kan vi behöva!
Hoppas vi orkar plocka lite med alla kartongerna bara. Det behövs det med!

Ganska precis 1 år sedan. Sjutton vad han växer!

1 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Fy! Alla verkar ju sjuka nu. Krya på er!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig