Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 1 oktober 2012

Nej men hej, här var ju du!

Dagarna har rasat på sedan i torsdags då jag sist skrev.
Vet inte hur det gick till men plötsligt var man tillbaka på jobbet igen, barnen glada att få komma till sitt nya dagis och en arbetsdag är till ända.

Har haft fasligt mycket att göra idag så klart, eftersom jag var hemma för barnens inskolning förra veckan, men jag har haft ett bra flyt så jag känner mig inte i otakt utan arbetet dansar på som det ska.
En liiiiten sak som jag hade kunnat slippa på jobbet idag bara.....
De 8 flyttkartonger med datautrustning som vi hämtade ner till min avdelning från en enhet som inte behöver dem längre.
FLYTTKARTONGER liksom.....jag har nog med sådana hemma tacksåmycket. Tunga var de också, fast nu kan jag ju inte ta åt mig speciellt mycket av äran över att ha lyft dem för det gjorde min glade kollega istället. Tack och lov för starka kollegor som tycker om att röra på sig, om man säger så.

Hemma nu och lagar mat...som barnen inte vill ha...men jag är hungrig som en varg så de får finna sig i att maten snart är färdig. Så det så!


Någon som vet vad det här är för växt förresten?

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig