Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 21 januari 2013

Lagom tills man är på väg att ge upp...

...så kommer det en sådan här dag då dottern säger åt mig att sluta säga att hon varit duktig och snäll.
En sådan dag då hon möter sin pappa i dörren med de lyckliga orden:
Pappa! Jag har varit duktig!!


En sådan dag då de berättar på dagis att dottern berättat för alla fröknar att hon varit duktig på morgonen men att mamma var jättejobbig som hela tiden (3 ggr..) sa att hon var duktig.

En morgon, dag och kväll med extra energi för en mamma på bristningsgränsen....
Det är tur att man älskar de här ungarna så mycket säger jag bara.

Men jag vet att det kommer dagar igen då man vill köra huvudet i väggen och dra något gammalt över sig. Kanske redan i morgon.
Man får hitta kraft i det bra helt enkelt.

Läste inne hos Sandra, hennes beskrivning över livet just nu. Igenkänning på hög nivå.

2 kommentarer:

Ötjejen sa...

Ja, herregud, smittar ungarna varandra eller?
Kram vännen, vi har varandra och vi vet alla hur livet kan vara. Det är verkligen så att man ibland får stålsätta sig och tänka på de små glädjeämnena i livet!
Ps, länken går till dig själv! :-P

Linda aka Javamorsan sa...

Visst är det så. Har märkt att dom dagar ungarna är "duktiga" och inte bråkar är dom dagarna jag har noll tålamod. Whats up with that liksom?!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig