Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 9 februari 2013

Men vad är det här nu då?!

Hmm missar ett samtal, kollar upp numret...
En blomsterhandel.

Lyssnar av meddelandet där de vill att jag ringer upp. Så det gör jag såklart.
Ska tydligen få blommor levererade på tisdag.

Tisdag?!
Alla hjärtans dag är ju på torsdag men jag gissar att det är "sådana" blommor ändå.

Dumt nog ligger maken och sover i soffan så jag kan inte fråga om de är från honom heller.

Tur att han vaknar innan tisdag för jag är nyfiken. Han har liksom aldrig skickat blommor via blomsterhandel förut.

Här kör vi liksom med direktleverans själva när vi ger varandra blommor.




1 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Vad spännande! Jag tror inte att det är maken :-) Du måste ju avslöja när du fått blommorna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig