Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 23 mars 2013

Kids Fashion med LoppiEvent

Gårdagens Loppievent på Operaterassen var folkfyllt och fullt av fashion!
Några av många utställarna var Geggamoja, Polarn o. Pyret, Jollyroom, Ebbe, Elodie Details, Tuttopiccolo, BCWW och Aya Naya.

Polarn o. Pyret var huvudsponsorn för dagen och deras VD var med för att dela ut priset för Årets KidsFashion-inspiratör. Det blev Patricia Back, moderedaktör på tidningen Mama, som fick mottaga det priset.
Konferensiär Cecilia Blankens delade tillsammans med Vimmelmamman Lotta Grey ut priset till årets Barnmodebloggare och den som jag inte kände igen av de nominerade var den som vann, grattis till Petit Fashion och Nina Midbrink.

 
I den välfyllda goodiebagen fanns bland annat:
Barntrumpor - Geggamoja, Me&I strumpor till vuxen,
Mössa - Elodie, Bubbelbad - Sebamed,
En fin sjal - Frankie & Liberty, Vantar - Joha,
Mössa - BCWW, Mama-tidning, Skedar - Bambino,
Våtservetter - Coop/Änglamark, Baby care set - Weleda, Liten påse med kaffe - Löfbergs lila,
Två böcker - "Kapten Geggamoja och lillpiraten: Äventyret i piratparken" och "Betty mitt i natten".
 


0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig