Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 13 april 2013

I'm a fab mama!

Nu har tjejerna bakom Fabmamas äntligen släppt årets datum för Fabmamas bloggevent!
Den 21 september är det dags och i år har jag planer på att åka iväg och träffa en massa andra bloggande mammor som bor utspridda i landet.

Förra året var jag inte med och det ångrade jag när jag hörde, läste om och såg bilder från helgen.

Någon mer som tänkt åka?




3 kommentarer:

SiA sa...

Åh, det hade varit roligt ju! Förra året har jag bara läst om på olika bloggar och de verkar ha haft jätteroligt!
Kanske något jag också skulle gå på...? :)

Ha d gött!
Kram Wiveca

Linda w L2K sa...

Jag vill också!!!! Hmm... Jag skrev oxå men datorn skrev om det själv till också... Skumt. ;)

Och du, länken är knas! :)

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Jag vill också åka. Hoppas de meddelar vart det blir snart så man kan börja planera hur man skall ta sig dit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig