Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 12 april 2013

Jobbigt läge...

Varit förkyld hela veckan och natten till igår fick jag erkänna mig besegrad när jag för hundraelfte gången vaknade av min hosta.
Spelade ingen roll om jag halvsatt när jag sov, hostan dök upp ändå.

Så igår var jag hemma och halvsov hela dagen. Dels på grund av att jag var trött, dels på grund av den NyQuil som jag "drack" för att minska hostan.
Jag vet inte om jag tyckte NyQuil var så bra egentligen. Jag blev extremt torr i hals och näsa (så snuvan försvann ju iallafall) men det tog ju bara bort slemhostan och lämnade mig med en jobbig torrhosta istället.

Idag ska jag också vara hemma och ta det lugnt, ja under hela helgen förstås, så hoppas jag att jag är på banan igen på måndag. Annars lär jag börja klättra på väggarna. Gillar INTE att bara vara hemma!
Enda glädjen med att vara hemma själv, dagtid, är att man kan se lite film. När man hela tiden somnar och upptäcker att man missat halva filmen tar det såklart bort största delen av den glädjen.

Gnällspiken har talat.
Host, host på er och ha en bra fredag!

2 kommentarer:

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Tillåt dej att vara jättesjuk och gnällig idag så mår du säkert mycket bättre imorrn. Krya på dej!

♥ Sojka ♥ sa...

hihih ja som du säkert såg så var det i Metro över hela landet. :)
Hoppas du får en trevlig helg när den kommer. :) kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig