Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 18 juli 2013

Info från Reddville och Meda OTC






Visst kan det vara besvärligt med riklig mens närsomhelst på året men jobbigast tycker jag att det är på sommaren. Att Reddville/Tamponsforfree ewdå har en kampanj tillsammans med Meda OTC för att informera om deras Cyklo-F är passande. 

Nu kan jag inte själv använda detta receptfria läkemedel då jag reagerar mot det verksamma ämnet och blir sjuk som om jag var rejält magsjuk (blöder mindre dock...) men jag vill ändå rekommendera det eftersom det ändå är ovanligt att reagera.

Prova en gång och se. Första gången kan du testa med lägre dos kanske. Du kan köpa Cyklo-F på t.ex. apotea.se där du nu får 30% rabatt med rabattkoden Cyklo-F när du kommer till kassan.

Cyklo-F innehåller inga hormoner utan istället tranexamsyra, som är det verksamma ämnet, är en aminosyra som liknar det som redan finns naturligt i kroppen.

I mitt paket från Reddville fick jag även andra bra-att-använda-produkter från Meda OTC såsom Lactal Balans, Sensual Balans, MittVal Kvinna och SB12´s Antiplaque-tuggummi.
                     

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig