Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 21 september 2013

Helgens äventyr.


Idag bär det av med den stooora väskan via Bromma flygplats till Göteborg och Hällsnäs där Fab Mamas Blogevent skall äga rum i helgen!
Jag ångrade mig, efteråt, att jag inte åkte förra året, när jag hörde och läste om hur roligt de andra tjejerna hade haft det. SÅ i år gjorde jag slag i saken och bokade direkt.

Jag, Julia, Ewa och Anna flyger dit tillsammans så jag vet att det sällskapet inte lämnar något att önska iallafall. Och när det är något som Fnulan, Meekatt och Tokmorsan ordnat så kan det nog inte bli en annat än galen helg!

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre. Måste släpa ner den stora väskan, få i mig lite frukost och göra mig i ordning. Sedan bär det av.

(Varför så stor väska undrar ni? Ja, mina kläder ligger bara och "skramlar" i den men med tanke på alla underbara sponsorer <---kolla in länken,  så tror jag att goodiebagen blir därefter...)

Eventet äger rum på vackra Hällsnäs



Passa på att tävla så länge!

2 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Hoppas ni fick ett underbart dygn :) Det såg så ut när jag såg alla bilder iaf <3 Kram

Linda w L2K sa...

Jag måste nog åka med på fabmamas nästa år... ;)

sv: Nä du, jag tror inte folk fattar att en diet är ett livslångt beslut... Men, men...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig