Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 13 oktober 2013

Idag måste jag shoppa p.g.a Bloggmiddagen....

Ja, på grund av tack vare Bloggmiddagen som jag var på häromveckan så måste jag nu ge mig ut i kuddjungeln. Jag behöver nämligen 2 stycken stora kuddar att fylla de 2 underbara kuddöverdragen från Desenio, som jag fick på Bloggmiddagen.

Jag fick även ett överdrag, med annat motiv, när jag var på Mammabloggkryssningen så jag får se om jag hittar 3 innerkuddar till ett rimligt pris.

Tack Desenio!

Dessa ska få pryda min säng tror jag.





Dessa ska få pryda min säng tror jag.

1 kommentarer:

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Det fick jag också göra och på Jysk hittade 50 x 50 cm för 25 spänn styck! Perfekt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig