Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 15 november 2013

Lite svårt att förstå.

I går köpte jag mig två par byxor och jag hade fortfarande i dag på morgonen svårt att fatta att byxorna var i storlek 42 istället för de vanliga 46 som jag har köpt i flera år.

Det gick inte längre att använda de byxor jag har i den större storleken och de byxor som var för små tidigare och passat bra senaste veckorna började också sitta löst i midjan och pösigare runt benen så det fanns inte mycket annat att göra än att ta sitt dumsnåla arsle till butiken för att införskaffa nya.

Tror ni att den sena träningen gick aningens lättare igår efter att både ha "fått" shoppa och dessutom gå NER i storlek?!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig