Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 22 november 2013

Men så roligt då....

Men allvarligt?!

Roligare kunde jag ju få en gräsänkefredag men nu nattar jag barn och sedan blir det att gå ner på undervåningen igen för att ta itu med stoppet i handfatets avlopp.

Gaaah! Gillar inte!

Det blev stopp tidigare i veckan och då gjorde maken ett försök att rensa men idag när sonen skulle tvätta händerna så hör jag ett sådant där "handlingsförlamat" panikrop:

MAMMAAAA!! Det rinner öööööver!!


Jag rusade in i badrummet och kastade mig mot handfatet för att stänga av vattenkranen som stod på för fullt och började sedan direkt att torka upp på golvet.

När jag torkat färdigt upptäckte jag att vattnet i handfatet inte runnit undan alls utan fortfarande nådde upp till kanten....



0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig