Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 29 november 2013

Min älsklingsväska kan bli din - Rabatt

Min älsklingsväska är den Tirapunjiväska som jag fick i födelsedagspresent tidigare i år. Allt ryms i den! Jag har också köpt mig en sorts plånbok för att komplettera.

Idag såg jag att Tirapunji har Black Friday-rea på hela 25% på hela sortimentet så jag tycker definitivt att man skall passa på att köpa sig en egen favoritväska idag. Varför inte passa på att köpa en julklapp till någon man tycker om?

Ange rabattkoden fredag i Tirapunjis webshop fram till kl. 24:00 idag så spar du en bra slant.




OBS, detta är inget sponsrat inlägg. Jag gillar faktiskt verkligen väskan och märket.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig