Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 28 november 2013

Öl och träning...

Hade en jättetrevlig kväll igår med arbetskamrater på After Work.
Hade inte tänkt att äta där på puben utan vänta tills jag kom hem för att där äta den mat som jag visste att resten av familjen skulle äta.
MEN efter en öl (visserligen ganska stor) så kände jag av den vanliga "småbarnsmorsa-som-inte-dricker-så-ofta"-påverkan komma smygande så tillsammans med den andra ölen så beställde jag också lite att äta.

Det är märkligt egentligen vad lite kroppen tål nuförtiden. Inget ont i det egentligen för vem behöver tåla mycket alkohol... ?
Kombinationen att äta nyttigt, träna och att faktiskt inte dricka alkohol speciellt ofta gör ju att toleransnivån inte alls är som förr. Och med "förr" menar jag typ 10 år sedan.

Idag är det egentligen "träningsdag" för mig (tisdagar, torsdagar och söndagar) men Bokklubben träffas i kväll och det är alltid så trevligt så det föll mig aldrig in att jag skulle tacka nej bara för att gå och träna istället. Bra där, träningen har inte tagit över helt.
Men ja, jo, jag kommer ju gå och träna i morgon istället så lite "beroende" har man kanske blivit ändå....

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig