Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 27 januari 2014

Löpträning, vecka 4

Så var vi inne på fjärde veckan!
Denna vecka blir löpträningen lite förskjuten då jag inte tränade på gymmet igår utan istället tar dag 1 i vecka 4 i morgon inför morgondagens PT-träning.

Jag var verkligen så stolt över mig själv i fredags när jag för första gången sprang 3 minuter i sträck och faktiskt klarade av att springa de andra 3 minutrarna också (efter 3 minuter powerwalk).
Det här löpprogrammet fungerar verkligen!

Nu har jag lite mer självförtroende när det gäller löpningen så jag kan tro på att jag faktiskt kommer klara att springa i 4 minuter i morgon! Yeay för mig!

Vecka 4

Dag 1 (tisdag)
3 min. rask gång     
4 min. joggning     
3 min. rask gång     
3 min. joggning     
1 min. rask gång     
14 minuter totalt
 
Dag 2 (torsdag)
3 min. rask gång     
4 min. joggning     
2 min. rask gång     
4 min. joggning     
2 min. rask gång     
15 minuter totalt
 
Dag 3 (söndag, en runda i Hyde Park kanske?)
3 min. rask gång     
4 min. joggning     
2 min. rask gång     
4 min. joggning     
3 min. rask gång     
16 minuter totalt

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig