Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 22 februari 2014

Åh de är så gulliga!

På Krakel & Spektakelmässan, som pågår den 26-27 april, så kommer det hända massor av roliga saker.
Nu har arrangören avslöjat att Zillah & Totte kommer komma dit och underhålla barnen. Jag minns så väl när dessa två solsken (nåja, Totte kan ju vara lite vresig ibland..) slog igenom och jag tycker fortfarande det är roligt när de dyker upp lite här och där.

Åh vad jag ser fram emot att få besöka mässan som inbjuden VIP-bloggare, få uppleva hela mässan och umgås med mina kollegor i blogsfären!

Om ni vill veta mer roliga saker och utställare som kommer gästa mässan så tipsar jag om att gilla mässans Facebooksida eller hålla ett återkommande öga på mässans hemsida


0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig