Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 10 februari 2014

Tomt på ord.

Vet inte vad som har flugit i mig men jag har liksom fått tomt på ord i ksriven form senaste veckan...

Jag hade iallafall en underbar långhelg i London och jag shoppade en hel del som jag trivs riktigt bra i och som jag har fått komplimanger för.
Känns skönt att kunna klä sig i kläder i rätt storlek igen!

Nästa gång hoppas jag kunna åka med antingen familjen (vi har lite planer för sensommaren) eller med två vänner som, under min resa, uttryckte stort intresse för att få följa med nästa gång. Det kanske blir en lite "festligare" resa.

Ja, jag gillar London! Om London hade lite varmare väder och en fin beach att ligga på också så skulle det vara perfekt...

3 kommentarer:

Tommy sa...

Åh jag vill med till London för shopping.

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag skulle inte heller säga nej till att agera resesällskap :)

Madde / Livet som mamma och lärare sa...

Åh så kul med en resa, jag har aldrig varit dit själv dock. Men kanske blir av någon gång :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig